Denier SL tiene una política activa de resolución de conflictos, por lo que pone a su servicio la atención al cliente.

Informamos que según el Art. 14.1 del Reglamento (UE) 524/2013 se ha facilitado por parte de la Comisión Europea una plataforma de resolución de litigios en línea que se encuentra disponible en el siguiente enlace: http://ec.europa.eu/consumers/odr Esto no obstante, Denier SL decidirá, en cada   caso, si se adhiere o no a este sistema, ya que consideramos que los conflictos pueden y deben resolverse fuera de estos ámbitos, por lo que aconsejamos que previamente a cualquier reclamación utilicéisnuestro sistema de atención al cliente.

Gracias por vuestra comprensión.

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Denier S.L té una política activa de resolució de conflictes que posa al seu servei a l’atenció al client.

Informem que segons l’Art. 14,1 del Reglament (UE) 524-2013 s’ha facilitat per part de la Comissió Europea una plataforma de resolució de litigis en línia que es troba disponible al següent enllaç: http://ec.europa.eu/consumers/odr. No obstant, Denier S.L decidirà, en cada cas, si s’adhereix o no a aquest sistema, ja que considerem que els conflictes poden i haurien de resoldre’s fora d’aquests àmbits, i per tant aconsellem que prèviament a qualsevol reclamació utilitzin el nostre sistema d’atenció al client.

 

Gracies per la seva comprensió.